Garanţie
Toate produsele noastre beneficiază de garanţie privind deficienţe/defecte de fabricaţie. Garanţia comercială este de 30 de zile calendaristice de la data achiziţiei şi se acordă la cererea întemeiată a clientului şi confirmată de UP3D. Produsul contestat va fi returnat către UP3D urmând ca acesta să fie înlocuit sau să fie rambursată contravaloarea.
Procedura de acordare garanţie:
-
- clientul contactează UP3D şi descrie problema. Rugăm clientul să includă în comunicare şi fotografii.
- UP3D va trimite curierul să ridice de la client produsul reclamat. Clientul trebuie să ambaleze corespunzător produsul reclamat.
- UP3D primeşte produsul şi evaluează starea produsului şi decide dacă garanţia este aplicabilă.
- Dacă produsul este acceptat ca defect, acesta va fi înlocuit sau clientului îi va fi rambursată contravaloarea (clientul va fi contactat în acest sens). Produsul înlocuit va fi expediat prin curier clientului, pentru înlocuire UP3D suporta integral costurile de curierat de la şi către client; contravaloarea va fi rambursată în contul bancar indicat de client, după caz.
- Dacă UP3D constată că produsul nu este defect, acesta va fi returnat clientului, costul transportului urmând a fi suportat de client.
Situaţii care nu sunt supuse garanţiei:
-
- detalii şi mici imperfecţiuni specifice tehnologiei de tipărire 3D.
- mici diferenţe estetice între produsul primit de client şi imaginea de prezentare a produsului
- produse sparte, rupte sau altfel deteriorate
- produse modificate de client (tăieturi, şlefuiri, vopsire, lipire, etc)
- produse deteriorate suplimentar în timpul transportului de retur datorită ambalării necorespunzătoare.
- nepotrivirea cu un scop sau deziderat propriu al clientului.
Retur
Orice produs achiziţionat prin intermediul magazinului online www.up3d.ro poate fi returnat în termen de 30 de zile calendaristice (la cererea clientului), acestuia urmând a-i fi rambursată contravaloarea.
Procedura de returacordare garanţie:
-
- clientul contactează UP3D şi solicită retur.
- UP3D va trimite curierul să ridice de la client produsul de returnat. Clientul trebuie să ambaleze corespunzător produsul.
- UP3D primeşte produsul şi evaluează starea produsului şi decide dacă sunt îndeplinite condiţiile de retur.
- Dacă produsul este acceptat, clientului îi va fi rambursată contravaloarea în contul bancar indicat de client.
- Dacă UP3D constată că produsul nu îndeplineşte condiţiile de retur, acesta va fi returnat clientului, costul transportului urmând a fi suportat de client.
Condiţii de acceptare a returului:
-
- produsul trebuie să fie nedeteriorat
- produsul trebuie să fie nemodificat
Pentru situaţii de garanţie sau retur vă rugăm să ne contactaţi.